Loppisfyndat!!

Kan ju inte låta bli att visa upp mitt senaste loppisfynd. Köpt via Facebook på Finspånga Loppis Böcker. 5 pocketar för 50 kr är ju helt ok!! Dessa blev det:
 
 
 
 
 
 
Någon som tycker något om dessa böcker??
 
 
 
 
 
1 Helen:

skriven

Jag har läst de tre första och gillat dom alla tre väldigt mycket. Tänk på ett tal är en något annorlunda deckare men spännande tyckte jag. En dag så är det en del näsduksvarning om du som jag har lätt för att fulgråta åt känslosamma böcker. Marie Hermannsons bok var det länge sedan jag läste men hon brukar skriva bra böcker. Bok nr 4 står på min läslista!

2 Vargnatts bokhylla:

skriven

Tänk på ett tal och En dag gillar jag! :)

3 Johanna:

skriven

Vilka fynd :) Vägen mot bålberget, Huvudjägarna och Tänk på ett tal har jag läst och gillade alla tre :)

4 Caroline - Bland böcker:

skriven

En dag! Helt underbar!!

Kommentera här: