BokBloggsJerka 10-13 januari

 
 
Äntligen efter lite juluppehåll är jerkan tillbaka igen :) hur kul som helst.
Denna omgångs fråga lyder:
 
Tänker du delta i några utmaningar i år och i så fall vilka? (Jerkan räknas inte)
 

Jag har ett par utmaningar. Gillar det. En del utmaningar som jag hakade på förra året får va kvar för att se om jag klarar de någongång!

1. KaosUtmaningen 2.0
2. SpänningsUtmaningen
3. LäsEttÅr
 
Det är de 3 huvudutmaningarna. Sedan när 3 på 3 kommer så är jag givetvis med där och även på LäsALot som kommer titt som tätt. Jag ÄLSKAR utmaningar för det får mig att läsa andra böcker som jag kanske inte hade valt annat och på så sätt vidgar jag mitt läsande vilket känns SUPER!!!
 
 
 
1 Anna:

skriven

Jag är ny på det här med utmaningar så jag ser verkligen fram emot det :-) Lycka till med dina!

2 Anonym:

skriven

Jag älskar också utmaningar, tycker det triggar mig.
Det blir en kul vår.
Mia

3 Monika:

skriven

Jag tycker också att utmaningar vidgar mina vyer lite :)

Kommentera här: