BokBloggsJerka 24-27 Januari

 
Har du ett konto på Boktipset, Goodreads eller båda? Vilken av dem är bäst och varför?

Jag har konto på båda DOCK använder jag endast just nu GoodReads av den anledningen att jag inte förstått mig på Boktipset helt och hållet haha. Tycker appen till GoodReads verkar enklare att sköta dessutom, gillar att man kan skriva i antal lästa sidor med! Cecilia Grip heter jag på GoodReads precis som på FaceBook!
 
 
 
1 Vargnatts bokhylla:

skriven

Jag har inget på någon av sidorna, det skulle inte bli använt ändå :p

2 Monika:

skriven

Ja, Goodreads har definitivt fler och bättre funktioner.

3 Caroline - Bland böcker:

skriven

Goodreads app ska jag genast ladda ner :)

4 Carro:

skriven

Ja, är man van vid Goodreads tycker jag att Boktipset känns lite B.. ;)

5 Lottens Bokblogg:

skriven

Frågan är om jag har tid med en till app ;-) När jag snöar in på en sån så brukar det gå tid.

6 Holavedsbruden Ewa K:

skriven

Jag har inte kommit så långt att jag öppnat något konto än.

7 Thesa82:

skriven

Ja jag är ju med på båda, men det visste du ju redan ;)

Kommentera här: