BokBloggsJerka 28 feb - 3 mars


Kul att blogga när man har ett mål känner jag. Annika har ju en gång i veckan BokBloggsJerkan och den gillar jag när man får ibland tänka till ordentligt och ibland är frågorna så lätta så det blir kul för den saken med!
 
Har du gjort några fynd på bokrean i år? Om ja, vilken bok är du särskilt sugen på att läsa? Om nej, vad fällde avgörandet för att du bestämde dig för att avstå?
 
Jag bestämde mig för att avstå bokrean i år. Dels känns det inte som ekonomin räcker till och dels får  jag ju massor med böcker från förlagen så jag sparar ju verkligen pengar på det sättet. Men var på Ica Maxi här om veckan och kunde i alla fall inte låta bli att gå in på Akademibokhandeln och kika lite på böckerna ändå. Så lite smak av bokrean fick jag ändå ju =)
 
 
1 Monika:

skriven

Strongt att inte köpa något när man utsätter sig för frestelsen :)

Svar: Jaa det kliade lite där i fingrarna men lät bli ändå hihihi =)
Cecilia Eklund

2 Lena:

skriven

jag hade inte heller tänkt köpa, men det blev att jag gjorde det ändå!

Svar: Kliar i fingrarna än ska du veta....kanske kanske hoppar jag in och köper lite billiga eböcker ändå. Vem vet. Den som lever får se =)
Cecilia Eklund

3 Freja:

skriven

Jag skulle gjort som dig, har redan så många olästa böcker liggande här hemma...

4 Funderskan:

skriven

Bra gjort att inte slösa pengar på onödiga saker! :) Ingen bok du kikat lite extra mycket på då?

5 Emmas hylla:

skriven

Efter att ha läst vad andra har fyndat kommer det nog att bli en beställning till, haha. Jag som tyckte att jag var så duktig och inte köpte så många...

6 Zelly:

skriven

Bra jobbat att du lyckades stå emot :)

Kommentera här: