BokBloggsJerka 7-10 mars

 
Which book will never be find on your shelves?
 
Dikter, poesier, noveller. Är de enda böckerna jag kan komma på. Allt annat är varmt välkommet!!
 
 
 
 
1 Monika:

skriven

Dikter och poesi är inte något jag prioriterar heller :)

2 Bella:

skriven

Sv: Haha, jaha! Men det är att jag läser vissa böcker efter ett visst tema inom en viss tidsram. Så denna gången har jag påbörja nya serier som tema. Förra gången hade jag avslutningar på serier :)

3 Holavedsbruden Ewa K:

skriven

Ju fler svar jag kikat på desto säkrare är jag på att risken finns att vad som helst skulle kunna slinka in hos mig, vad jag än skrev i mitt inlägg igår :)

4 Freja:

skriven

Allt det finns i mina hyllor, även om det verkligen inte är det första jag väljer att läsa numer...

Kommentera här: