TemaTris - Bokrea och ett erkännande

 
Jag erkänner, jag skulle ju inte handla något alls på bokrean hade jag bestämt ju MEN när jag surfade in på adlibris igår sjuk och dan kunde jag givetvis inte låta bli att klicka hem några böcker i alla fall. Lustigt nog blev det 4 böcker från samma förlag :) Gillas böcker är så himla snygga, dessutom har jag LÄNGE velat läsa de!! 148.- inklusive frakt tror jag summan gick på.
1.Vi är inte sådana som i slutet får varandra av Katarina Sandberg
2. Konsten att tala med en änkling av Jonathan Tropper
3. Inte helt hundra av Caroline Hainer
 
Ser verkligen fram emot att läsa dessa!!!
 
 
ÖNSKAR ER ALLA DÄR UTE EN TREVLIG HELG!!!
 
 
 
1 Lotta Wanner:

skriven

Visst är det mysigt när man har klickat hem! :) Krya på dig!

2 Bella:

skriven

Sv: Vilken temaläsning syftar du på? För du hade ju kommenterat i det inlägget där jag presenterar mitt nya tema :P Eller vill du att jag fixar en kategori med alla mina tema-inlägg? :)

Kommentera här: