Top Ten Tuesday - Bucket list

 
Det är tisdag och dags för en traditionell tisdagslista som den här veckan har temat: Top Ten Things On My Bookish Bucket List. Termen Bucket list har för övrigt väldigt dåligt med översättningspotential. Här kommer i alla fall min lista som saknar inbördes ordning:
 
1. Läsa mer fantasy
2. Läsa för mig en helt ny genre. Vilken har jag inte bestämt än.
3. Läsa hela Grottbjörnens folk serien.
4. Läsa mer nyttiga böcker.
5. Sagan om ringen triologin skulle jag vilja fixa att läsa
6. Läsa minst 80 böcker i år

7. Fler klassiker vill jag också läsa.

8. Försöka att hur dålig boken än är även läsa ut den.
9. Våga läsa för mig okända böcker.

10. NJUTA av läsandet ännu mer!!!
 
 
1 Ann Holmberg:

skriven

Åh, vilken bra lista! Heja dig!

2 Carro:

skriven

Ja, det där med att njuta av läsningen mer borde jag också göra..

Kommentera här: