BokBloggsJerka 9-12 Maj - ljudböcker

 
Det här inlägget skulle ha kommit redan i fredag. Jag har dåligt samvete för att jag kom på bloggningen så sent på natten där men det blev ju desto fler inlägg i går då. Dagens fråga är som följer:
 
Hur ställer du dig till ljudböcker och vilken är den bästa du "läst"?
 
Jag gillar ljudböcker och prenumererar på Storytel. Dock har jag ett stort problem beträffande just ljudböcker. Jag lyckas alltid lyssna kvällning i sängen när jag ska sova. Gissa om det bli oflyt i böckerna då!! Någon som har tips på hur man ska undvika att somna så man inte missar så mycket???
 
Bästa ljudbok hittills är faktiskt Blå korall av Louise Boije af Gennäs!! Suverän bok!! Som jag faktiskt lyckades följa med i hela för den var så otroligt fängslande!!!
 
 
1 Hanneles bokparadis:

skriven

storytel är ganska dyrt, bibliotek är gratis :)

2 Mia Eggimann:

skriven

Jag har också Storytel och har utnyttjat det jättemycket. Däremot lyssnar jag aldrig vid sängdags utan då läser inbundet.
Mia

3 klok som en bok:-):

skriven

har inget bra tips, somnar också:)

4 annelie:

skriven

Om jag provar lyssna på kvällen blir det samma för mig, så tyvärr har jag inga tips!

5 Helena, MsHisingen:

skriven

Det låter som bäddat för omedelbar sömn att lyssna när man har lagt sig :) Kanske om du lyssnar på något riktigt läskigt...

6 Freja:

skriven

Jag har testat ljudbok en gång, det funkar inte för mig, jag behöver se orden för att minnas handlingen! Så trots att boken lästes av Katarina Ewerlöf, som gjorde en fantastisk läsning, så har det inte blivit fler försök efter det. Men en kanonidé för dem som det passar!

7 Anna A:

skriven

Skulle aldrig kunna lyssna när jag ska sova, passar inte mig alls. Däremot på promenader och liknande.

Kommentera här: