En enda natt av Simona Ahrnstedt

Då har jag läst ut denna härligt sensuella, braiga bok. Spänning och kärlek från början till slut. Jag gillade boken massor. Ville inte att den skulle ta slut men sånt är ju livet. Hoppas Simona skriver fler såna här böckeposition i  Jag kommer att läsa varenda en!!

Från bokens baksida:
Natalia De la Grip är en av Sveriges skickligaste finanskvinnor. Hon är född in i elit och överklass men har alltid gått sin egen väg.Sedan fästmannen lämnade henne är Natalias enda mål en ledande position i familjens imperium.
    David Hammar är arbetarsonen som blivit en förmögen riskkapitalist, beundrad och avskydd, ökänd och omskriven. Nu är tiden inne för David att nå sitt mål och krossa familjen De la Grip. Det är en kupp han planerat sitt liv.
    När David och Natalia möts över en affärslunch i ett somrigt Stockholm är båda oförberedda på attraktion som uppstår. Natalia vet att hennes familj hatar honom men hon vet inte varför. David har sin agenda klar. Mot sin vilja dras de till varandra och upplever en natt som ingen av dem kan glömma. Men relationen är otänkbar. De är firnden. Det var bara en enda natt. 


5G i betyg
1 Boklandskapet:

skriven

Sitter och läser den just nu, ska bli spännande att se vad som händer härnäst.

2 Hannah:

skriven

Åhh den verkar bra! Med både kärlek & spänning! Såg den i en tidning en gång & tänkte redan då att jag kanske ska läsa den?

Men en fråga, vilken åldersgrupp tror du den passar för? Jag är 13 år. Men jag läser ibland chick-lit & vuxendeckare. Så den här boken borde väll gå? / kram Hannah

Kommentera här: