BokBloggsJerka 3 - 6 oktober

 
 
Hade nästan glömt jerkan denna veckan men kom på den när jag ändå satt och bloggade i bokbloggsvärdlens stora arkiv =)
 
Planerar du vad du ska läsa och när och hur går du i så fall till väga?
 
 Ja. Jag försöker att planera. Jag beställer väldigt många recex och vill hinna läsa de så fort som möjligt. Recex är då prio ett. Sen om det finns någon, några privata böcker jag suktar efter så kör jag vart annat recex och varannat privat. Här är kommande recex hög så jag vet vad jag har att göra. MEN DET ÄR SÅ FÖRBENAT KUL ATT LÄSA JUUUUUU!!!!!
 
De 2 översta böckerna är skämshög. De fick jag förra året och har inte läst de än! Skäms på mej! Men planerar ja, det gör jag ju =)
 
 
 
1 Agnes :

skriven

Jag är en sådan som planerar mycket =)

2 Eva Karlsson:

skriven

Den där skämshögen lät intressant. Tror du att du någonsin kommer att läsa dem eller kommer de så småningom att ramla ner i någon papperskorg utan att du märker det?

3 Helen:

skriven

Rec-ex prioriteras här med, men försöker som du säger varva med privata.

4 Monika:

skriven

Bara två i skämshögen? Det är bra jobbat det :)

5 Anna A:

skriven

Tar inte hem så många recex men de och utmaningsplanering går först, sen blir det lustläsning tiden som finns kvar varje månad.

6 Freja:

skriven

Jag är välplanerad i mitt läsande och helt lössläppt i mitt bokköpande...

Kommentera här: