BokBloggsJerka 16 - 19 Januari

 
 
Hade ju nästan glömt veckans Jerka. Men här kommer frågan som är från en annan bloggare den här gången.
 
När började du läsa och varför fortsatte du att läsa så mycket som du gör?
 

Jag har läst mer eller mindre hela livet. Alltid älskat att gå med näsan i en bok. Men detta "nördande" att be förlag om böcker osv har det blivit mer av på äldre dar haha. Att läsa hela tiden. Går det en dag utan läsandet får jag dåligt samvete. Jag är besatt helt enkelt =) Men det är ju nyttigt för både kropp och själ att läsa! Tror fler håller med mig =)
 
 
Bilden är lånad från google. Tyckte vi behövde en sån bild =)
 
1 Boklysten:

skriven

OK, om det heter besatt, så är du inte ensam. Jag är nog det också!

2 Sandra:

skriven

Håller definitivt med! =)

3 Monika:

skriven

Besatt kan jag nog inte kalla mig, men jag älskar att läsa :)

4 A ROOM OF MY OWN:

skriven

en dag utan läsande finns inte! jag håller fullständigt med dig om att läsning är viktigt för välbefinnandet

5 Bokprinsessorna :

skriven

Jag måste läsa minst en gång om dagen för att slappna av lite.

6 Freja:

skriven

Jag har varit besatt i 47 år...

Kommentera här: