BokBloggsJerka 9-12 Januari

 
 
Då var Jerkan igång igen. Kul tycker jag. Frågan som är denna vecka lyder:
 
Finns det någon tv-serie (eller hur många som helst) som du såg 2014 (eller åtminstone påbörjade förra året) som du skulle kunna tipsa om?
 

Jag började faktiskt se Vampire Diaries förra året. Dock inte på tv eftersom den redan är i säsong 6 tror jag nu. Jag började se den på Netflix. Riktigt bra serie om man gillar vampyrer och kärlek =)
 
 
1 Boklysten:

skriven

Det där med vampyrer går nog bort för min del.

2 Helen:

skriven

Denna har jag sett något avsnitt av, härligt lättsmält serie och rätt underhållande!

3 MonsterSteffa:

skriven

Jag slutade se vid säsong 4, även om jag vill fortsätta se. Men hört massa tråkigt om vad som händer sen... Anyway, ska väl se klart senare någon gång...

4 Monika:

skriven

Vampyrer är inte min favoritvarelse :)

5 Veronica A.:

skriven

Gillar vampire diaries, framförallt Damon, men den har spårat ut lite i de senaste säsongerna ;)

6 Bokprinsessorna:

skriven

Den är bra följer den, men har börjat följa Spinoff serien The Originals också och den är lika bra om inte bättre. Ett tips om du gillar den delen i serien sedan om/när du är där =)

7 Holavedsbruden Ewa K:

skriven

Vampyrer är inte det jag väljer i första hand. Men kanske jag kan ändra mig :)

8 perny:

skriven

Är det inte är än sex säsonger. jag började titta på den lite sporadiskt, känns som jättemånga år sedan. Lättsmält som någon sa, gillade det så där, fastnade dock inte. Kanske ska ge den en andra chans.

9 Freja:

skriven

Vampyrer och zombies väljer jag bort...

Kommentera här: