Februari Spänningsutmaning är klar!

Tänker ju även passa på att vara med i SpänningsUtmaningen. Där ska du läsa en bok med spänning en per månad. Jag skulle vilja försvåra det hela. Kör ju boken Slutet på kedjan nu och den ska få bli Januaris spänningsbok. Tänkte PROVA att köra spänningsböcker vars titel börjar på s. Men vi får se. Har ni några bra tips får ni GÄRNA tipsa mig.
 
 
 
 
Januari
Slutet på kedjan av Fredrik T Olsson
 
Februari
 Skuggpojken av Lucifer
Mars
 
April
 
Maj
 
Juni
 
Juli
 
Augusti
 
September
 
Oktober
 
Norvember 
 
December
 
1 Mia Eggimann:

skriven

Svart skugga av Ida Axelsson, Svart fjäril av Anna Jansson,Skuggorna av Katarina Wennstam, Silverkronan av Anna Jansson, Svikaren av Katarina Wennstam, Sandmannen av Lars Kepler, Själakistan av Ann Rosman, Skumtimmen av Johan Theorin, Svart som natten av Ann Cleves, Svarta sekunder av Karin Fossum, Sjöjungfrun av Camilla Läckberg, Sommardöden av Mons Kallnetoft, Sinon av Dan T Sehlberg och Stöld av Babian av Anna Karolina.
Det var några jag kom på

2 Pockethexan:

skriven

Tack för förslaget! Jag har också nappat på att göra den här utmaningen med titlar i från en bokstav men jag gjorde det ännu svårare för mig genom att välja bokstaven H bara för att jag läser John Ajvide Lindqvists Himmelstrand. Du får mer än gärna komma med förslag på fler böcker.
Till dig kan jag komma med några exempel som du förhoppningsvis inte har hunnit läsa o det e: Lars Pettersson Slaktmånad, Ann Rosman Själakistan, Jan Wallentin Strindbergs stjärna.

Kramis i från Pockethexan själv som önskar lycka till med utmaningen!

Kommentera här: