Airtight av Niclas Christoffer

Jisses! Han har ta mej fan gjort det igen! Jag förstår verkligen inte de som sågar den här boken. Jag är ingen snabbläsare men den här tog mig 2 dagar att läsa ut för jag KUNDE INTE SLÄPPA DEN! Alltså ungdomar behöver faktiskt lära sig sådant här FÖR ATT INTE BLI UTNYTTJADE!! En väldigt nyttig bok samtidigt som den har en handling som är så jäkla spännande så man bara MÅSTE läsa klart för att se hur det går för EMMA som huvudpersonen heter! Suveränt bra Niclas. Mina barn ska få läsa den direkt!! Hoppas du skriver mer och mer och mer!!
 
 
Från bokens baksida:
Emma är sjutton år och skolans grå mus. Hon pluggar och är i stallet med sin vän Noah. Men under ytan sjuder hennes drömmar om att stå i centrum, att bli sedd och älskad, värd att ha och ta. Emma börjar träffa den tre år äldre läraren Felix, och han gör de sexuella fantasier hon ofta har, och även några hon inte har, till verklighet.
 
 
BokTyp: Fysisk bok
Betyg: 5G
Språk: SVENSKA
Sidantal: 208
ISBN: 9789175579344
Förlag: HOI Förlag

 
 

Kommentera här: