En SmakBit På Söndag - Andra andningen

 
 
I bokcirkeln vi har på fb så läser vi just nu en bok av Sofie Sarenbrandt som heter Andra andningen. Jättebra och jag har lyssnat på den tidigare men inte läst. Så det går lättare att läsa men den är fortfarande lika spännande och jag har ändå glömt bort vem mördaren är :-)
 
Hoppas ni kan läsa smakprovet annars hojtar ni!
 
 
Sidan 195 kommer smakbiten ifrån.
 
 
 
1 Kajsa:

skriven

Tack för smakbiten. Ha en fortsatt trevlig söndag!

2 astridterese:

skriven

Det hørtes spennende ut :-) Ønsker deg en fin søndag!

3 Ewelina:

skriven

Tack för smakebiten! Jag har läst en bok av Sarenbrant tidigare, och jag ser fram emot att läsa hennes andra böcker också.

4 Monika:

skriven

Den här tillhörde inte mina favoriter av Sarenbrant. Tyckte det var på tok för mycket flåsande i maratonspåret och beskrivningar av regn :)

5 Boklysten:

skriven

Tack för smakbiten!

6 A ROOM OF MY OWN:

skriven

har inte läst något av Sofie Sarenbrant. tack för smakebiten!

7 Åsa:

skriven

Tack för smakbit. :)

8 Bokpool:

skriven

Den boken har jag läst, och gillade den. :)

9 Maddes bokblogg :

skriven

Gillar den här serien . Trevlig kväll!

10 Lena:

skriven

Läser också denna för bokcirkeln. Den är både spännande och lättläst.

11 Robert W:

skriven

Den verkar spännande. Tack för smakbiten.

Kommentera här: