Top Ten Tuesday - Favoriter de senaste åren!
1. En man som heter Ove av Fredrik Backman
2. Femtio nyansertrilogin av E L James
3. Högre än alla himlar av Louise Boije Af Gennäs
4. Twilight serien som jag slukade
5. Gryningstimmen Tamara McKinley
6. Hungerspelen trilogin
7. Solviken och uppföljaren Croissants till frukost av Annika Estassy
8. Divergent, insurgent och allegiant av Veronica ROth
9. Det enda rätta och Susanne Boll
10. Böckerna om barnmorskan Cecilia Lund är allihopa i top hos mig.
skriven
En man som heter Ove platsade på min lista också :)