EnSmakBitPåSöndag - En annan verklighet

 
 
Här är ett recex som Micael frågade mig om jag ville läsa. Klart man vill det! Jag vill läsa ALLT jag kommer över. Hur tungt eller icke tungt det än må vara. Den här handlar om Hans och Kent som har hamnat lite snett i livet kan man säga. Vill inte avslöja så mycket mer utan vill att ni ska läsa den själva! Smakbiten kommer från sidan 105. Hoppas ni kan läsa. Inte helt lätt att fota. 
 
Edit: Skrev ner några rader i stället. Fotot sket sig.
 
 
 

"i sin tur lurar försäkringsbolagen på pengar, det är så det går till",
sa han trovärdigt. Kent lyssnade och nickade samtidigt som han drack
ur flaskan med den stulna spriten. Den vandrade fram och
tillbaka mellan dem. I ryggsäcken hade de whisky dom inte verkade
speciellt gott, det skulle sparas till senare. De hade redan druckit
två flaskor vin och fortsatte med att dela på vodkaflaskan från villan". 

 

 

 

 
 
 
 
 
1 Marie Eggimann:

skriven

Helt okänd bok för mig, tack för smakebiten

2 Monika:

skriven

En okänd bok för mig. Spännande!

3 Maddes bokblogg:

skriven

Ingen bok jag känner till men tack för smakbiten!

4 Boktjuven Ingerun:

skriven

Tack för smakebiten! Inte riktigt min genre, men omslaget väcker intresse.

5 Boklysten:

skriven

Tack för smakbiten!

6 A ROOM OF MY OWN:

skriven

ensidig kost, tycker jag. alldeles okänd bok. tack för smakebiten!

7 Lena:

skriven

Tack för smakbiten. En för mig okänd titel.

8 astridterese:

skriven

Så fint å få bøker med signatur :-) Ha en fin søndag!

9 Lottens bokblogg:

skriven

Tack för smakbiten. Okänd bok för mig.

10 Bokdamen:

skriven

Intressant med en bok som jag inte kände till. Tack för smakbiten!

11 Anonym:

skriven

Takk for smakebit!

12 Helena, MsHisingen:

skriven

Vilken trevlig författarhälsning där på titelbladet :)

13 Zelly:

skriven

Kände inte till denna. Tack för smakbiten :) kramar

14 Hanneles bokparadis:

skriven

Tack för smakbiten.

Kommentera här: