EnSmakBitPåSöndag - Stöld av Babian av Anna Karolina

Söndag och dags för en smakbit från norska bloggen FluktenFraVirkeligheten anordnar varje söndag. Man får länka in det man läser just nu med bild på boken och text från den sidan man är. Så att alla andra ska få lästips! Himla smart tycker jag!
 
 
 
Den här boken fick jag först i pocket men har förbenat svårt att läsa den lilla texten som är i pocketar. Hade jättetur och hittade den i appen Mofibo som jag har och blev glad! Då går det snabbare att läsa ut! Smakbiten kommer från sidan 41.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Lottens bokblogg:

skriven

Tack för smakbiten. Den här skulle jag gärna läsa.

2 Inger Johanne:

skriven

Tusen takk for smakebit! God søndag!

3 Elin fra Av en annen verden:

skriven

Spennende smakebit. Håper du får en god søndag!

4 Monika:

skriven

Fick med mig den här hem från bokmässan förra året, men har inte läst den än. Många verkar gilla :)

5 Boktjuven Ingerun:

skriven

Tack för smakebiten! Jag har läst denna, och den var spännande men lite egen. :)

6 Kajsa:

skriven

Jag fick också denna på bokmässan förra året. Tyvärr är den fortfarande oläst. Lockar inte riktigt, men snart kanske. :)

7 Robert W:

skriven

Fantastisk boktitel! Smakbiten var bra också.

8 A ROOM OF MY OWN:

skriven

okänd författare. boktiteln glömmer man ju inte! tack för smakebiten!

9 Hanneles bokparadis:

skriven

intressant, tack för den!

10 Boklysten:

skriven

Den har jag precis läst och ska recensera snart. Tacl för smakbiten!

11 Maddes bokblogg:

skriven

Den här har jag tänkt läsa!

12 astridterese:

skriven

Det der med tekststørrelse kan virkelig være et problem i blant. Akkurat nå leser jeg en engelsk pocket og de kan ha virkelig liten og tett skrift. D aer det bra med e-bøker hvor man kan bestemme størrelsen selv :-) Ønsker deg en fin søndag!

13 A ROOM OF MY OWN:

skriven

okänd författare. minnesvärd titel. tack för smakebiten!

14 Holavedsbruden Ewa K:

skriven

Intressant smakbit. Ha en fin kväll.

15 Bokdamen:

skriven

Intressant titel, är nyfiken på denna! Tack för smakbiten! :)

16 Sara Pepparkaka:

skriven

Titeln är ju spännande.

17 Zelly:

skriven

Gillade verkligen den här :) Kramar

18 Helena, MsHisingen:

skriven

Vilken härlig titel :)

19 Lena:

skriven

Tack för smakbiten. Detta var en ny titel för mig.

Kommentera här: