Harden äran! (Födelsedagstävling)

Japp! Idag fyller min kära blogg 3 år! Känns kul!
 
 
 
Har här med en liten födelsedagstävling med ett

hemligt bokpaket

som vinst!! Du ska kommentera och gärna blogga om min tävling men inget tvång. Nästa torsdag drar jag en vinnare! 
 
 
 
 
 
 
1 Anna Björklund:

skriven

Grattis! Själv bloggar jag sällan numera men läser desto mer och vill gärna vara med i den här tävlingen. :) Mvh, Anna

2 Jessica Sundberg:

skriven

Kul! Grattis! Jag vill vara med och tävla!!!

3 Marie Eggimann:

skriven

Stort grattis, klart jag är med och tävlar.
Mia

4 Sara Pepparkaka:

skriven

Grattis till din blogg! Jag vill gärna tävla!

5 Anonym:

skriven

Jag är med och tävlar, grattis
Carola från fb

6 Ciza Patricia:

skriven

Grattis till bloggfödelsedagen (i efterskott)! :)

Kul att du haft den så länge. :)

Jag är hemskt gärna med och tävlar och har skrivit ett litet inlägg på min blogg.

Jag hoppas du firat ordentligt. :)
Kram

7 Sara Pepparkaka:

skriven

Ja, det var jag som ville vara med, förlåt så mycket för konstig länk. Kanske den här funkar bättre..

8 Anonym:

skriven

Grattinäran till den treåriga bloggen! En annan ä ju dej trogen å vill såklart tävla 😃💜 . KRAM

Svar: Du måste heta något för att va med och tävla.
CissiG

9 Anonym:

skriven

Grattinäran till den treåriga bloggen! Jag är ju dej trogen och vill gärna tävla 😃💜. Kram mimmi

10 Camilla Glad:

skriven

Grattis på 3 årsdagen. Camilla

Kommentera här: