RainbowThon 2.0 söndag kväll

Ärligt så trodde jag inte jag skulle få något läst idag. Vaknade med världens huvudvärk och har fortfarande huvudvärk. Mindre kul. Men det blev ändå ca 46 sidor och har inte avslutat kvällen än. Däremot är jag lite nervös för min minsta son Linus ska in på en operation imorgon. Hans pungkulor vill inte hamna där de ska så pappa och Linus ska åka till sjukhuset imorgon. Det var meningen att jag skulle jobba men nu får jag vabba en vecka till. Men men. Hälsan är ju viktigast. 
 
 
Får följa Bea och hennes vänner i rafflande spänning. Nu när jag har läst så har Bea varit inne i ett hus med massa farliga människor. Hon är allt bra nyfiken den där Bea men jag gillar henne :)
 
#rainbowthon
 
 
 
1 Nilmas Bokhylla:

skriven

Kom min kommentar om rainbow-a-thon fram?

Kommentera här: