Lördags läsrapport

Jag har fått läsa lite idag i alla fall. Boken "En annan verklighet" har jag nu bara ca 50 sidor kvar i. Så lite går det vägen i alla fall. Tänker läsa, läsa. läsa. Mandalamålandet får hamna åt sidan lite för just nu är det läsningen som prioriteras.
 
Boken jag läser är hemsk. Handlar om 2 bröder, Hans och Kent. Och de har de verkligen inte lätt i livet. Boken är tung, hemsk, skrämmande så jag har haft problem att läsa den här men har gett mig f-n på att den ska läsas ut. Det har jag lovat författaren och det kommer jag HÅLLA med!
 
Så här ser boken ut. Jag tycker alla borde läsa den och ta LÄRDOM av den!
 
 
 
Läst från 156 - 245 alltså 89 sidor sedan igår kväll. Det känns bra! Nu ska jag klä på mig efter ett värmande bad sen ska jag fortsätta läsa! 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 annamariaa:

skriven

ohh, läskiga oh hemska böcker. är lite rädd för sådan "tyngre" litteratur. fast det är såklart värt det om man tar sig igenom det. lycka till med läningen, kram på dig!

Kommentera här: