BokBloggsJerka 5-7 mars!

 
 
 
 
Den här veckan vill KajsaLisa veta vad vi tycker och tänker om bokrean: Har den spelat ut sin roll, eller ännu värre har bokhandeln spelat ut sin roll, med internethandel och läsplattor? Berätta gärna också om reafynd ni gjort.
 
 
För mig är bokrean tradition. Och traditioner är ju till för att hållas! Jag älskar bokrean och njuter av fulla drag av varje år och vad som erbjuds i böcker! Och varje år är det ju olika böcker från år till år! Det som är så härligt!! Eböcker finns ju faktiskt också på rean och jag gillar att de utökar med eböckerna med!
 
 
 
1 Klimakteriehäxan:

skriven

Jag brukar hålla utkik efter cd-böcker!

2 A ROOM OF MY OWN:

skriven

en så fin tradition ska en verkligen se till att inte bryta!

3 Vargnatts bokhylla:

skriven

Sedan jag verkligen upptäckte bokrean så har det verkligen blivit en mysig tradition för mig också :)

4 Lottens bokblogg:

skriven

Jag gillar också bokrean som tradition!

5 Lena:

skriven

Jag tycker att det är positivt med både e-handel och fysisk bokhandel, även bokrea på second hand blir det alltid att jag besöker varje år.

6 Boklysten:

skriven

Jag gillar också bokrean!

7 Monika:

skriven

Det är en helt fantastisk känsla att gå omkring mellan de där bokhögarna :)

8 Åsa:

skriven

Kan inte annat än hålla med: Bokrean är tradition. :)

9 Hanneles bibliotek:

skriven

jag gillar traditioner.

10 Lion´s Library:

skriven

Härligt att böcker får glänsa lite extra en tid på året :)

11 KajsaLIsa:

skriven

Det är en tradition som skall firas precis som jul och midsommar :)

12 Bokdamen:

skriven

Jag har många härliga minnen från bokrean :)

13 Holavedsbruden Ewa K:

skriven

Absolut, tradiotioner ska vi hålla fast vid!

Kommentera här: