Resultat påskläsutmaningen

Och den gick blä
Läste i 3 dagar av de som fanns.
Påsk, främmande, fester har stått på schemat.
Men kul har jag haft.
 
50
112
44
 
Har läsningen sett ut. Sen lyssnade jag på "Ares tecken" av Dan Buthler och Dag Öhrlund och den är på 
439 sidor
Jag vet inte hur jag får tillgodo se mig detta.
 
 
MEN summa av pappersböckerna blev i alla fall 206. Mia du får bestämma hur jag ska göra med ljudboken.
 
 
 
 
Nu är påsken över och vardagen förutom påsklov för barna är här!
 
 
 
 
 
 
 
1 Bakbokmat :

skriven

Bra jobbat!

2 Lena:

skriven

Det var ju inte illa. Bra jobbat!

3 Maddes bokblogg:

skriven

Jag räknade med min ljudbok i antal lästa sidor!

Svar: Och jag lyssnade ju klart den så antalet sidor på adlibris borde ju stämma...
CissiG

4 Anna:

skriven

Att du haft kul är huvudsaken! Bra jobbat med läsningen o god fortsättning. :-)

5 Marie Eggimann:

skriven

Klart det räknas, så jag får det till 645 sidor, bra jobbat.

Kommentera här: