MånadsRapport - April 2016

Jag har inte läst alls mycket i april. Därför jag ägnat tiden åt "Odinsbarn" som var den tjockaste boken som jag läst hittills! Känns bra ändå att fixa att läsa tegelstenar också!!
Här kommer lilla listan....
 
 
1. Häxmästaren av Saskia Walker
2. Äta kakan och ha den kvar av Kristin Emilsson
3. Den som väntar av Kristin Emilsson  
4. Odinsbarn av Siri Pettersen
 
Sen har jag även lyssnat klar på Dan Buthler och Dag Öhrlunds serie om Christopher Silvferbielke. Sjukt bra som jag tänker skaffa böckerna och läsa ordentligt! 
 
Bästa av dessa 4 nämnda är Odinsbarn sedan kommer Kristins 2 böcker om Amanda!
 
 
Nöjd är jag inte men bättre 4 än inget alls!
 
 
1 Marie Eggimann:

skriven

Ja, Odinsbarn är en riktig tjockisbok.Jag började på den men lyssnade ej klart.

Kommentera här: