EnSmakBitPåSöndag - Kampen om järntronen

 
 
Och så vips blev det söndag och det innebär smakbiten! Jag läser en bok för min egen nöjes skull också. Nu har jag hittat Game of thrones. Varför i hela friden har jag inte läst den förut?? Så in i DEN spännande!! Kommer ta tid att läsa ut för jag prioriterar mina recex så klart. Men den här är jäkligt bra! Fick del 2 i present av vänner för några år sedan och köpte del 1 i playböcker för ynka femtio lappen and I juuuust löve it!!!
 
 
 
 
Är på sidan 139.
 
 
 
 
 
 
 
1 Monika:

skriven

Jag ska läsa den här serien när alla delar har kommit ut :)

2 Hanneless bokparadis:

skriven

verkar spännande

3 Bokdamen:

skriven

Gillar tv-serien mycket men inte läst. Sparar kanske in lite lästid ;) Tack för smakbiten!

4 Åsa:

skriven

Verkar lovande, tack för smakbit! :)

5 A%20ROOM%20OF%20MY%20OWN:

skriven

känner till författaren, men har inget läst av honom. tack för smakebiten!

6 A ROOM OF MY OWN:

skriven

vet inte om kommentaren fungerade. så här skrev jag.
känner väl till författaren, men har inget läst av honom

7 Helena, MsHisingen:

skriven

Underbar bok :) Njut på bara, det gör inget om det går långsamt, det kommer ta ett tag innan de sista delarna publiceras ändå är jag rädd.

8 Boklysten:

skriven

Tack för smakbiten!

9 Robert W:

skriven

Jag har varken sett eller läst Game of Thrones, men så upphaussad som serien är, så borde jag säkert läsa den. Smakbiten gör mig dock lite tveksam, eftersom jag är lite noga med språket och syftningsfel är ena riktiga otäckingar. Hon betraktade tydligen Rodrick med sina stora vita polisonger. Nog borde hon väl använt ögonen snarare än polisongerna ;)

Kommentera här: