1 Ingerun:

skriven

Okänd författare för mig. Tack för smakbiten!

2 astridterese:

skriven

Så bra du liker boken. Det er fint å finne bøker man virkelig liker. Det er også sånn at vi bruker finservicet alt for sjelden! :-) Ha en riktig fin søndag!

3 A%2520ROOM%2520OF%2520MY%2520OWN:

skriven

ingen författare jag känner till. tack för smakebiten!

4 Boklysten:

skriven

Stanna innan du går har jag läst och gillade den så den här skulle jag nog vilja läsa så småningom. Tack för smakbiten!

5 Marie%20i%20Skrifvarstugan:

skriven

Stort tack för smakebiten !

6 Monika:

skriven

Tycker jag känner igen titeln på förra boken, men författarnamnet känns obekant.

7 Åsa:

skriven

Känner varken till bok eller författare. Tack för smakbiten!

8 Marie Eggimann:

skriven

Tack för smakbiten, inte läst något av denna författare än

9 Helena, MsHisingen:

skriven

Läckert omslag :)

10 Lena:

skriven

Okänd bok för mig. Tack för smakbiten.

Kommentera här: