Skuggornas stad - Lockad av ondska del 2 av Yamilé Andersson

Den här boken tog mig tid att läsa ut. Den hamnade mitt i min lässvacka men nu har jag äntligen läst ut den OCH kan inte bärga mig tills den 3e boken kommer för GUD SÅ SPÄNNANDE denna är. Dock 2 nackdelar tycker jag. Många karraktärer att hålla reda på och måååånga dialoger...Det blir lite rörigt i min skalle emellanåt men det är bara att hålla tungan rätt i munnen.
 
Ariana och Carmine får vi ju läsa vidare om som är gifta. Zack hamnar dock emellan de som var i Arianas värld i Varberg som "vanlig" människa men nu är han någon blandning av demon och ängel tror jag det ska föreställa. Han har både av gott och ont i sig. Arianas känslor varvar mellan Zack och Carmine och alla går ihop och rustar upp för ett nytt krig att ta över mänskligheten och ödelägga Varberg. Om de klarar det???
 
 
Läs det i den spännande fortsättningen av Skuggornas stad!!!
 
 
4 gripar av 5 får denna i betyg av mig. Annars en toppen bok!!!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: