EnSmakBitPåSöndag - Calendar Girl: Maj

Äntligen ny smakebit! Visst har vi väl längtat!!
 
 
 
 
Jag läser ju serien Calendar girl just nu och har kommit till maj. Detta är "tantsnusk" böcker men jag ÄLSKAR de!!!!
 
 
 
 
 
 
Bokåret har börjat med flyt och det gillas!!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Robert%252520W:

skriven

Kanske inget för mig, men tack för smakbiten!

2 Evelina:

skriven

Tack för smakebiten!

3 A ROOM OF MY OWN:

skriven

den här har jag hört talas om, men jag har inte läst den. tack för smakebiten!

4 Boklysten:

skriven

Tantsnusk är inte helt fel ibland! Tack för smakbiten!

5 Monika:

skriven

Tantsnusk fick jag nog av på 80-talet, men då uppskattade jag det :)

6 Bokdamen:

skriven

Läste liksom Monika en del tantsnusk på 80-talet (och 70-talet). Tack för smakbiten!

7 Annette:

skriven

Tantsnusk läste jag också på 80-talet, särskilt Jackie Collins böcker om Lucky Santangelo som jag plöjde en efter en och även såg filmerna. Jag har tänkt läsa den första av Calendar Girl-böckerna och se vad jag tycker nu :) Tack för smakbiten!

8 Lottens bokblogg:

skriven

Tack för smakbiten. Har aldrig förstått mig på varför man ska kalla det "tantsnusk". Som om man ska få dåligt samvete för att man läser något man gillar?

9 Lena:

skriven

Tack för smakbiten. Inget som jag hört talas om tidigare.

10 Åsa:

skriven

Tack för smakbiten.

11 Helena%2C%20MsHisingen:

skriven

Låter inte som min typ av bok, men tack för smakbiten.

12 Sara:

skriven

Kanske inte något jag kommer att läsa men ibland är man på humör för "tantsnusk" så man ska aldrig säga aldrig!

Kommentera här: