Röda skyar av Madelene Lundvall

Den här boken var mycket efterlängtad av mig. Första delen älskade jag och den här del 2 är absolut lika bra som del 1.

 
Många dialoger och Ossian och Kastio ryker ihop i var och varannan mening. Det är så roligt att höra deras käbblande med varandra. Samtidigt som de prövas hårt i slutet av boken och lär sig på något
 sätt att ändå försöka samarbeta med varandra för Melindas skull.
 
Melinda börjar lära känna sig själv mer och mer och får lära sig att försvara sig själv med hjälp av Kastio som älskar henne från månen och tillbaka. Han gör allt för henne och hon misstror honom gång på gång.
 
 
Den är enkel att förstå och vääääldigt spännande. Jag ville absolut inte att boken skulle ta slut.
 
Superbra bokserie som jag tycker ni ska läsa!!
 
 
 
5 av 5 gripar får den av mig.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: