Någon att dö för av Yamile Andreasson

Då har jag läst ut del 3 i denna eminenta serie som jag inte vill tar slut någonsin. Denna del förvånade mig verkligen. Och då speciellt det minst sagt oväntade slutet. Herregud säger jag bara. Jag minns jag skrev en kommentar till min bokvän när jag läst färdigt...."Meh....slutet...." Helt outstanding otippat.

I alla fall.....

Handling

Isabella och David är fortfarande lyckliga tillsammans tjugo år efter Valeries födsel. Men lyckan verkar få ett abrupt slut när dottern hamnar i ett gisslandrama, kidnappas och riskerar att mista livet.  

Deras enda hopp att finna dottern är polismannen Chris Coppola som leder sökandet efter Valerie. Men i sitt sökande inser inte Chris hur mycket som kan komma att stå på spel för dem båda ju närmre han kommer sanningen och finnandet av Valerie.  

Någon att dö för är tredje delen i serien När livet brinner.


Först blev jag lite förvånad över att denna del handlade om deras barn men sen blev det minst sagt lika bra som de andra delarna. Och jag lovar dej. Du blir inte besviken!!!


Förförisk, fantastisk och alldeles outstanding!!!!!

5 av 5 gripar










Kommentera här: