En smakbit

Har en liten diffperiod med läsningen just nu. Idag är första dan på hela påsken som jag läser. Dock lyssnar jag på ljudbok varje kväll så lite "läsning" blir det ju ändå.





Tycker den går lite trög men jag hade väldigt höga förväntningar på denna. Kan va därför.

Smakbiten kommer från sidan 118.

Glad påsk mina kära bokvänner och njut av ledigheten som är kvar ❤️😊🐰🥚


1 Paula:

skriven

Jag har sett denna omtalas i något sammanhang, kanske en recension. Lite läskigt, att få en vänförfrågan från en avliden...
Ha en fin annandag påsk och tack för smakbit

2 A ROOM OF MY OWN:

skriven

den verkar lite otäck, tycker jag. kände inte till den alls. tack för smakebiten!

3 Bokpool:

skriven

Den boken har jag läst. Tack för smakbiten!

4 Vargnatts bokhylla:

skriven

Jag blev ganska besviken på den.

Kommentera här: