En smakbit på söndagen

Jag bleev så glad när jag såg att smakbiten fortfarande är igång. Jag har tydligen missat att de bara hjälps åt på fler bloggar eller är jag helt fel ute?

Läser boken "Evelyn Hugos sju äkta män" nu och tycker den är riktigt spännande!!

Är på sidan 161 som smakbiten kommer ifrån




Kul att jag hittade smakbiten igen.






1 Sara Pepparkaka:

skriven

Den där boken har jag funderat på att läsa.

Svar: Tycker jag du ska göra 😀
CissiG

2 Lottens bokblogg:

skriven

Tack för smakbiten. Den här står oläst här hemma.
Ja - de har turats om ett tag nu, och det är ju bra så det blir av varje söndag :-)

3 Monika:

skriven

Den har jag stående oläst. Många verkar gilla.

4 A ROOM OF MY OWN:

skriven

den där boken får jag kanske läsa. tack för smakebiten!

5 Paula:

skriven

Hej, jag läste boken för några veckor sedan, men jag får lov att erkänna att jag bara kom halvvägs innan jag gav upp. Men det beror ju enbart på att det inte var min genre. Ha en skön söndagskväll, kul att du hittade hit igen

6 Marie:

skriven

Två är det som hjälps åt. Den har jag stående i bokhyllan.

7 Marie:

skriven

Två är det som hjälps åt. Den har jag stående i bokhyllan.

8 astridterese:

skriven

Ja, jeg og Mari deler på smakebitene. Så du finner dem hos meg neste søndag.
Ha en riktig fin søndagskveld!

9 Hanneles bokparadis:

skriven

jag tyckte mycket om Evelyn Hugos sju äkta män

10 Bokdamen :

skriven

Den här ligger i en av mina läshögar och väntar. Tack för smakbiten!

11 Villa Frejas bokblogg:

skriven

Japp, varannan vecka här, varannan hos Astrid Therese.
Tack för smakbiten. Den här läste jag för en tid sedan.

12 Villa Frejas bokblogg :

skriven

Japp, varannan vecka här, varannan hos Astrid Therese.
Tack för smakbiten. Den här läste jag för en tid sedan.

Kommentera här: