Tisdagstrio - höstkänsla

Min första gång jag är med här. Så jag tog min läsapp Nextory och skrev höst helt enkelt. Dessa 3 kom upp nästan först.



Jag har inte läst några av de. Nån som tycker nåt om dessa?




1 Vargnatts bokhylla:

skriven

Höstväsen låter ju spännande :)

2 Lottens bokblogg:

skriven

Har läst annat av Kallentoft, men ledsnade på serien.

3 Mösstanten:

skriven

Jag tror att jag har läst Höstoffer av Kallentoft men jag tyckte inte att den var särskilt bra, tyvärr.

4 Lena:

skriven

Trevliga tips. Nummer 1 och 3 står och väntar i min bokhylla.

5 Ugglanoboken:

skriven

Höstoffer har jag läst och gillat, och Höstväsen verkar ju läskig och intressant. Tack för dina tips! Om du klistrar in länken till det här inlägget hos mig, så hittar de andra hit också.

6 Monika:

skriven

Wilderängs bok tror jag att jag vill läsa.

7 Åsa:

skriven

Höstsol kom jag inte långt i, läste den kanske vid fel tillfälle. Höstväsen lät ju härligt ruskig! :)

Kommentera här: