Dagen idag

Har varit lugn och skön. Sambon är från idag arbetslös tyvärr men så är det ibland. Jag vaknade skapligt men min familj gillar att sova länge när dom är lediga. Men alla är ju olika. Jag brukar passa på att läsa när jag är uppe före dom. På det sättet stör jag juh ingen hihi. Men läser gör jag lite då och då under hela dagen. Dock går jag undan till mitt rum och läser. Blir så lätt ofokuserad om det är tex en tv på eller annat prat i bakgrunden. Favoritsrällning är på mage i sängen med en bok eller ebok! 

Hur läser du? Och när på dagen är din bästa lässtund???

(null)

Bjuder på lite fina rosor som sambon fick när han fyllde

(null)

1 Vargnatts bokhylla:

skriven

Bästa läsandet för mig är i sängen bredvid sambon när han spelar något på datorn samtidigt :) Då vi är nära samtidigt som vi gör varsin sak.

Kommentera här: