En smakbit vecka 37

Jag har ju precis börjat på boken Bestulen av Kajsa Artifex. Verkar ruskigt spännande fantiskt. 

(null)

Smakbiten kommer från sidan 34.

"Vägen tillbaka är fortfarande fri från fiender. Jag tvekar inte en sekund, utan tar genast sikte på min bästa chans att ta mig härifrån. Men jag hinner inte många steg förrän någonting flammar till i ögonvrån vid slutet av gränden.

(null)

En helt okej, bra bok hittills!

(null)

1 Hanneles bokparadis:

skriven

Snyggt omslag.

2 Robert W:

skriven

Fantastiskt omslag! Tack för smakbiten!

3 Paula:

skriven

Kikade in på boktipset.se och den här boken har fått väldigt bra betyg. Kanske skulle vara en lämplig ingång i fantasy-världen som jag inte är så bekant med. Tack för smakbit,

4 Monika:

skriven

Okänd bok för mig. Tack för smakbit!

5 Sara Pepparkaka:

skriven

Tack för smakbiten, hoppas boken fortsätter att vara bra!

6 A ROOM OF MY OWN:

skriven

helt okänd bok för mig. tack för smakebiten!

7 Cinnamon:

skriven

Är det en fantasy? För ungdomar?
Tack för smakbiten!

Kommentera här: