Ängeln på Gråbrödretorv av Ulf Jonsson

När mina bokliga vänner på olika förlag hör av sig och frågar om jag vill läsa så tackar jag sällan nej! Jag blir sååå lycklig av att känna mig behövd och att även få göra nåt jag älskar! Kan det bli bättre än så????? 🤓😍❤️

I den här boken får vi följa Jonas som är en rik, ensam, alkoholiserad kille i sina bästa år. Men på juldagen när han tar en promenad så möter han sin ängel! I form av en snöängel!

Den här boken är vacker och hemsk och vacker igen! Lite som livet som går sin gilla gång! Kärlek. Har. Hämnd. Ja den har allt och den är fin på sitt egna lilla vis helt enkelt!!

Läs den!!!

(null)

Från bokens baksida:
Boken utspelar sig huvudsakligen i Köpenhamn men även i Malmö och Zürich. Handlingen är en kärlekshistoria mellan en man som tror att han är lycklig och en kvinna som hjälper honom att bli det på riktigt.

Vacker, färgstark och fascinerande!!

5 gripar av 5

(null)

Kommentera här: