Att göra innan döden av Frida Endertorp

Alltså jag läser så bra böcker just nu och det gillas massor. Förutom när det är liten text i. Det gillar inte mina ögon längre. Så är du författare skicka mig epub eller pdf inlagan av din bok så blir jag jätteglad dock älskar jag även fysiska böcker i en fin bokhylla men dom ska ju kunna läsas med 😁📚 och det gör jag numera oftast i mobilen eller paddan.

I den här boken lär vi känna Molly som går i highschool och träffar killen med stort R på biblioteket i staden där hon bor. Rowan som killen heter älskar Narnia precis dom Molly och sakta och trevande lär dom känna varandra. Men en grym hemlighet bär Rowan på som Molly inte får reda på direkt och allt ställs på sin spets. Molly gör allt för Rowan och hur det går och vad det är för hemlighet får du läsa om i den här berättelsen som tog mej 2 dar o läsa ut! Så den är verkligen läsvärd!

Jag älskar den!!

(null)
Från bokens baksida:
Sextonåriga Molly lever ett vanligt tonårsliv i Spring Park utanför Denver. Hon hänger med bästisarna Abigail och Kiera och i hennes fantasi reser hon världen runt och upptäcker nya platser varje dag. Och så älskar hon att läsa böcker. En dag på biblioteket träffar hon Rowan. Rowan är killen Molly längtat efter utan att själv veta om det. Han drömmer också om att upptäcka världen och det dröjer inte länge förrän Molly inser att hon inte kommer att kunna släppa honom, att det måste bli de två. Men Rowan bär på en mörk hemlighet, något som ska sätta hela deras relation på spel. Någonting som kommer få Molly att se på livet med helt nya ögon.

Underbar och älskvärd

5 gripar av 5

(null)

Kommentera här: