Sweet cheeks av K. Bromberg

Den här skapelsen har förlaget precis släppt och jag lovar den är lika bra som en cup cake smakar. Ljuvlig helt enkelt! Och här kommer den allra sötaste recensionen med smak av kristyr. Och näpp den är inte smetad i mitt hår i alla fall.

Utan det är våran kära huvudskarraktärs hår den är smetad i. Tjejen som brinner för sitt företag, som kämpar för att få allt att gå ihop som lider av gamla kärlekar som inte är besvarade. 

Och sen är det superskådisen, som en gång var hennes första kärlek, som helt plötsligt står där en dag…i hennes bageri. Livs levande. Precis när hon har blivit bjuden av sitt ex som hon lämnat vid altaret, hon tackade dessutom ja, med partner.

Hur ska det här sluta då? Alltifrån kladdig kristyr till heta kyssar som aldrig vill sluta till paparazzis som får en att bli halvt galen!!!

Ni måste bara läsa den här söta bakelsen! För den är ljuvligt söt och helt underbar!!

Köp den hos EverlastingPublisher nu!!!

Själv blev jag just sugen på en cup cake!! 

(null)

Från bokens baksida:
Allt började med en inbjudan. Till min ex-fästmans nya bröllop. Jag borde ha ignorerat den. Kastat bort den. Satt den i brand. Men det gjorde jag inte. Jag svarade. Med plus en. Och sedan av misstag postade min assistent den.

 

In kliver Hayes Whitley. Megafilmstjärna. Mannen som har fångat miljoner hjärtan. Men jag gav honom mitt för länge sedan. Han var min första kärlek. Han var mitt allt. Fram tills den dagen han begav sig av för att följa sin dröm, och det utan ens ett enkelt farväl. 

 

När han nu dyker upp utan förvarning tio år senare, borde jag ha vetat bättre och undvikit honom. Jag borde inte ha tackat ja till hans erbjudande att ta mig till mitt ex bröllop. Jag borde aldrig låtit honom kyssa mig. Men det gjorde jag. 


Och nu är vi lämnade till vårt öde att klura ut om bitarna från tiden vi en gång delade fortfarande passar ihop. Första kärleken är alltid svår att glömma. Frågan är om vi vill glömma? Eller ska vi löpa linan ut och se vad som kommer att ske härnäst?

5 av 5 gripar

En vacker ljuvlig och alldeles underbar skapelse

(null)


Kommentera här: