Galen i dig av Mhairi McFarlane

(null)

Här är en härlig bok som jag föll för omslaget och jag tror även titeln tilltalade mig. Det bara måste va en bok om kärlek OCH jag hade inte fel. 

Tack för recex från Harper Collins Sverige! Bara älskar när man får läsex! Sluta aldrig med det!!!

Här lär vi känna Harriet som är en ensam bröllopsfotograf. Dock i förhållande med Jon som hon efter ett bittert frieri lämnar. Hon är helt enkelt inte skapt för bröllop. Sen möter hon sin nya hyresvärd och ett psykotiskt ex. Vad mer kan hända? Ja ALLT och lite till och jag bara ÄLSKAR twisten i den här kärlekssagan. För det är den! Episkt helt enkelt!!!!

Frän bokens baksida:

Harriet Hatley är bröllopsfotograf, men själv tror hon inte på romantik längre. Hon ryggar inför tanken på äktenskap och avskyr chokladfontäner mer än allt annat. Så när hennes pojkvän friar gör hon det enda rätta - gör slut och flyttar ut.

Istället hyr hon in sig hos Cal Clarke, som själv har upplevt en riktig bröllopskatastrof. Men med ett ex som vägrar släppa taget och ett annat som beslutat sig för att hämnas upptäcker Harriet snart hur snabbt tillvaron kan rasa samman.

Medan hon kämpar för att rädda sin karriär och sitt rykte går Harriet och Cal från rumskompisar till vänner, och det visar sig snart att båda två har hemligheter och erfarenheter som de måste ta itu med.

Galen i dig är en ny varm, humoristisk och bitsk romantisk komedi av hyllade Mhairi McFarlane.


5 gripar av 5

Alldeles alldeles uuuuuuunderbarelse!!!


(null)


Kommentera här: