MånadsRapport Juli 2016

Jag vet att jag inte kommer läsa ut någon bok idag så jag skriver rapporten nu. I Juli blev det bra läst och jag är supernöjd med det resultatet!
 
1.Tjugo år till dig av Anna Lönnqvist
2. Ljuset vi inte ser av Anthony Doerr
3. Du, bara av Anna Ahlund
4. Väck mig när det är över av Anne-Lie Högberg
5. Skugghäxan av Katerina Janouch
6. Linux, uttagningen av Mats Claesson
7. Om ni inte börjar leva gör jag slut av Eva Swedenmark
8. Den röda adressboken av Sofia Lundberg
9. Härifrån till verkligheten av Eva Rydinger


 
Den här månaden blir svår att välja bäst och sämst MEN den som SLÅR de alla och sitter kvar i mig än är DEN RÖDA ADRESSBOKEN.
 
 
 
Den sämsta vet ni nog nu....LJUSET VI INTE SER!!
 
 
 
Nöjd med månaden i alla fall. Och tackar även författare och förlag för att ni är så generösa med att skänka böcker till oss boktokar!!!!
 
 
 
 
 
 
1 Lena:

skriven

Har svårt att besluta om jag ska läsa Ljuset vi inte ser. Har läst både positiva och negativa recensioner och den är ju ganska lång. Hmm.

2 Lena:

skriven

Jag tyckte om både din bästa och din sämsta bok, även om jag tyckte att Den röda adressboken var snäppet bättre.

Kommentera här: